Pagrindiniai jūsų automobilio duomenys |
Naujos neoriginalios automobilių dalys, detalės - Automobilių modeliaiNurodykite ieškomų dalių automobilio modelį
Audi 100
Audi 200 Audi 4000 Audi 50 Audi 5000 Audi 80 Audi 90 Audi A1 Audi A2 Audi A3 Audi A4 Audi A5 Audi A6 Audi A7 Audi A8 Audi AD Audi AL2 Audi Allroad
Audi Asso
Audi Avantissimo Audi Avus Audi Coupe Audi Fox Audi LeMans Audi Nuvolari Quattro Audi Pikes Peak Quattro Audi Q3 Audi Q5 Audi Q7 Audi Quattro Audi R8 Audi R8R Audi Rosemeyer Audi RS2 Audi RS3 Audi RS4
Audi RS5
Audi RS6 Audi S2 Audi S3 Audi S4 Audi S5 Audi S6 Audi S7 Audi S8 Audi Sport Audi Steppenwolf Audi Super 90 Audi TT Audi UR Audi V8 Audi Variant AudiAudi pagrindinė būstinė Ingolstade, Bavarijoje, ir yra beveik visiškai (99.7 %) valdoma Volkswagen Group nuo 1964. Įmonė evoliucionavo iš Auto Union, NSU, Horch ir DKW, kurie 1910 suformavo istorinę kompaniją Audi. Audi vokiškas šūkis yra "Vorsprung durch Technik", reiškiantis "Pažanga dėka technologijų". Vokiškas šūkis taip pat naudojamas ir kitose Europos šalyse, taip Lotynų Amerikoje, Okeanijoje ir kai kuriose Azijos šalyse. JAV ir Kanadoje šūkis yra "Truth in Engineering" („Tiesa yra technikoje“). Japonijoje šūkis yra "Never Follow" („Niekada neseka“), ankščiau naudotas JAV ir Kanadoje. Audi kilmė Pirmasis Audi modelis turėjo 2612 cm³ (2.6 l) keturių cilindrų variklį, vėliau buvo sukurti 3564 cm³ (3.6 l), 4680 cm³ (4.7 l) ir 5720 cm³ (5.7 l) modeliai. Šie automobiliai susilaukė sėkmės sportiniuose renginiuose. 1920 metais kompaniją paliko jos įkūrėjas August Horch. 1924 metais pasirodė pirmasis šešių cilindrų 4655 cm³ (4.7 l) modelis. 1928 kompaniją įsigijo DKW kompanijos savininkas Jørgen Rasmussen. Tais pačiais metais Rasmussen'as įsigijo JAV automobilių gamintojo likučius, įskaitant ir įrangą gaminti aštuonių cilindrų varikliu. Šie varikliai buvo naudojami Audi Zwickau ir Audi Dresden automobiliuose, kurie pradėti gaminti 1929 metais. Tuo pačiu metu buvo gaminami šešių ir keturių (pagal Peugeot licenciją) cilindrų modeliai. Tuo laikotarpiu Audi automobiliai buvo prabangiai įrengti automobiliai turintys specialų kėbulą. Auto Union era Prieš Antrąjį pasaulinį karą Auto Union naudojo keturis sujungtus žiedus, kurie ir dabar sudaro Audi ženklą. Šie žiedai pristatė keturis prekinius ženklus. Tačiau šis ženklas buvo naudojamas tik ant Auto Union lenktyninių automobilių, kai kitos kompanijos naudojo savus vardus ir ženklus. Technologinis vystymas tapo labiau koncentruotas ir kai kurie Audi modeliai buvo varomi Horch arba Wanderer pagamintais varikliais. Per Antrąjį pasaulinį karą, Horch/Auto Union pagamino Sd-Kfz 222 šarvuotą automobilį, kuris buvo naudojamas Vokiečių armijos. Jis turėjo 81 AG (60 kW) Horch/Auto Union V8 variklį, kuris leido pasiekti 50 mylių per valandą greitį. Dar vienas Antrajame Pasauliniame kare Vokiečių armijos vadovams saugiai transportuoti buvo naudojamas automobilis, pavadintas Kraftfahrzeug (KFZ 11) arba Horch Type 80. Keturių žiedų ženklas Antrojo pasaulinio karo laikotarpio 1930 metais dėl prasidėjusio Antrojo pasaulinio karo buvo skatinama kurti bei gaminti specialias transporto priemones karinėms reikmėms. Auto Union tapo svarbia transporto priemonių tiekėja Vokietijos ginkluotosioms pajėgoms. Dėl karo, 1940 m. gegužę civilinių automobilių gamyba buvo petraukta. Nuo tada įmonė gamino produkciją išimtinai kariniais tikslais. Auto Union gamyklos buvo stipriai subombarduotos ir smarkiai apgadintos. Pauzė ir naujas startas Po karo Zwickau atsidūrė rusams priklausančioje Vokietijos dalyje (Nuo 1949 Vokietijos Demokratinėje Respublikoje). Auto Union AG buvo panaikinta. Audi gamykla tapo socialistine įmone "VEB Automobilwerk Zwickau" (AWZ). Naujoji Auto Union buvo įkurta Ingolštate (Bavarija). Dauguma darbuotojų iš sunaikintų gamyklų Zwickau persikėlė į Ingolštatą ir atnaujino automobilių gamybė naudodami DKW vardą. Pirmasis automobilis pagamintas Ingolštate buvo DKW F89L dar žinomas kaip DKW-Schnelllaster. Po Rheinmetall ginklų gamyklos vietoje Diuseldorfe įkurtos antrosios surinkimo linijos, buvo pradėtas gaminti sedanas DKW F89. Abu modeliai rėmesiai prieškariniais brėžiniais: DKW F8 ir DKW F9. Ankstesnė Audi gamykla Zwickau, tuo metu kontroliuojama Sovietų, nuo 1949 m. pradžios taip pat gamino prieškarinius DKW modelius pavadintus IFA F8 ir IFA F9. Populiarūs Audi modeliai Audi per egzistavimo laiką pagamino nemažai įvairių modelių. Populiariausi jų: Audi 100, Audi 80, Audi A4, Audi A6, Audi TT, Audi V8, Audi A8 ir daug kitų. Tinklalapis http://www.audi.com
Naujos neoriginalios automobilių dalys, detalės |
||
Vidaus durys, durų gamyba
Reklamos paslaugos
Plastikiniai langai, plastikinių langų montavimas
Stogų įrengimas Medinės durys Mediniai langai Grindinio trinkelės Eltaka - Loctite